הודעה בענין הרשמה לאימוני אי.די.פי.אי. במטווח אשדוד

שלום לכולם
לשמחתנו יש ביקוש רב מאד לאימונים שאנו מציעים באי.די.פי.איי ישראל, וההרשמה מתמלאת מהר מאד. לצערנו ישנם מתאמנים שנרשמים מראש להמשך החודש, תופסים מקום יקר, תרתי משמע, אך בלי לגלות אחריות לחבריהם ולמארגנים, לא מופיעים לאימון. זאת ללא הודעה מראש או קרוב מאד למועד האימון כשכבר אי אפשר להזמין אחר במקומם. אנו מעוניינים להנגיש את האימונים למתאמנים, וליצור מערכת רישום בה הנרשמים אחראים ומחויבים להרשמתם.
בשל כך, החל מאימוני חודש דצמבר 2021 נפתח להרשמה בכל פעם רק שבוע אחד, מדי יום ראשון, שלשה שבועות לפני מועד האימון. לא תהיה הודעה מיוחדת בכל פעם.
בנוסף לכך אנו מבקשים דמי רישום בסך של 50 ₪, גם באימונים הנערכים באשדוד. נדגיש כי דמי הרישום אינם תוספת למה שנדרש עד היום.
דמי הרישום יקוזזו מהתשלום לאימון. דמי הרישום למנויים ונשים מתאמנות שאינן משלמות על האימון יועברו למטווח כחלק מהתשלום לתחמושת של המתאמנת באותו אימון.
דמי הרישום יועברו אלינו עם ההרשמה, והם תנאי למימושה. דמי הרישום לא יוחזרו לנרשם במקרה של ביטול הגעה לאימון מכל סיבה שהיא אלא רק במקרה של ביטול האימון מצד העמותה. עם זאת, הנרשם יהיה רשאי להעביר את המקום השמור שלו באימון למתאמן אחר, כל עוד יודיע במייל עד למועד סיום הרישום לאימון. עניין זה הוא באחריותו האישית של המתאמן שנרשם, ולא נוכל לסייע לו בכך.
כמו כן נזכיר כי ניתן להרשם לאימון לכל המאוחר עד יום רביעי בשבוע בו נערך האימון.
נקווה שהשינויים הללו יביאו את כל המתאמנים לגלות אחריות להרשמה, ולחבריהם שרוצים להתאמן ובכך ישפרו את האפשרות של כולם להשתתף באימונים, לתועלת כולנו.

2 מחשבות על “הודעה בענין הרשמה לאימוני אי.די.פי.אי. במטווח אשדוד

  1. יובל הגיב:

    שלום לחברי הנהלת אידיפיאי ישראל
    קודם כל ברכותיי על התייעלות נקוה שיהיו עוד כהנה וכהנה שיפורים גם בפרקטיקה המעשית.
    לגופו של עניין איך אותם המנויים שאין להם ביט /וואטסאפ/פייסבוק/ושאר מרעין בישין , יוכלו לבצע את התשלום בעת ההרשמה ?
    נ.ב יישר כוח על עדכון התוצאות בכל פעם של אימון מצבים וכדו' באתר האינטרנט

    אהבתי

כתיבת תגובה