שאלות ותשובות בקצרה – לקראת קלאסיפייר

לטובת אלה שמעולם לא השתתפו, אחרים ששכחו וכל שאר המתעניינים, פוסט שאלות ותשובות על קלאסיפייר.

מה זה בכלל קלאסיפייר?

Classifier  הוא מבחן סיווג רמה. פרטי המבחן ידועים מראש והם אחידים בכל מועדוני IDPA בעולם.

למה לנו כל העניין?

הקלאסיפייר מיועד לבדוק מימדים שונים ביכולת הירי. ירי סטאטי, ריבוי מטרות, יד חלשה, יד חזקה, תנועה קדימה, תנועה אחורה, החלפת מחסניות, ירי מאחורי מחסות, תנועה בין מחסות. אם זוהי הפעם הראשונה שלך – אפשר ללמוד ממנה על היכולות האישיות ולהשתמש בכלי הזה כדי לעקוב אחר השיפורים, ולגלות נקודות הדורשות חיזוק.

איך זה עובד?

במבחן הקלאסיפייר שלש מטרות, שלשה מחסות ויורה אחד כל פעם. בתום התרגילים מחושב ניקוד כולל בהתאם לכללי IDPA ככל שהניקוד נמוך יותר כך עדיף.. על פי התוצאה  וחטיבת האקדח  מדורגים היורים בהתאם  לסולם כללי, ללא תלות בתוצאות של יורים אחרים שהשתתפו איתם בקלאסיפייר. (אם אתם מגרדים ראשכם בתמיהה מה אלה החטיבות – הסבר מפורט כאן)

מה כולל המבחן?

הקלאסיפייר מחולק לשלשה פרקים. כל אחד מהם נקרא STAGE.  כל פרק מחולק לתרגילים, הנקראים STRING.  בכל פרק יורים עשרים וארבעה כדורים  ובסה"כ שבעים ושניים.

למה כל כך הרבה ? זה נשמע נורא מסובך!

זה קצת מסובך, נכון.  כדי להיות מוכנים כדאי לכם לקרוא את המדריך למשתמש שהכנו, ולא לדאוג, ה Safety Officer שמלווים אתכם יזכירו לכם בכל פעם מה עליכם לעשות.

ואם אני לא רוצה סיווגים וציונים?

תבוא, מה יכול להיות. תרוויח אימון מורכב עם הרבה אלמנטים.

10 מחשבות על “שאלות ותשובות בקצרה – לקראת קלאסיפייר

      • עורך האתר הגיב:

        זה אומר שאנחנו מקבלים מי שרוצה להתאמן עם אקדח הנשיאה שלו. ההבדל בעיקר הוא שאי אפשר לקבל דירוג "רשמי", ועוד מגבלות שרלבנטיות למועדונים בחו"ל

        אהבתי

כתיבת תגובה